Beoordeeld met een 9,5 door onze studenten
Startdatum februari & september

Startup Ondernemerschap

Erkend MBO Certificaat
1 week
Opleiding van het ondernemers college
Ben jij klaar om jezelf onmisbaar te maken in het bedrijfsleven?
Zet jij de STAP naar het ondernemerschap? 
Start hier jouw droom?
Inschrijven
Brochure aanvragen

Veel mensen willen ooit een eigen bedrijf starten. Droom jij er ook van om zelfstandig ondernemer te worden?

Waar wacht je dan op! Je hebt alleen lef en een visie nodig. Je idee hoeft niet perfect of uniek te zijn, als je het maar goed en onderscheidend uitvoert.

 

Over deze training

Deze training is geschikt voor startende ondernemers. Het Ondernemers College heeft één doel: jou zo goed mogelijk voorbereiden op het ondernemerschap. De focus ligt op het schrijven van jouw communicatieplan en het vergroten van je ondernemersvaardigheden. Thema's zoals doelgroep analyse, het communicatie vraagstuk van je bedrijf onderzoeken en een plan voor opstellen, communicatie doelstelling, onderzoek nieuwe communicatiemiddelen en Social Media. 

Inschrijven

Praktische zaken

Duur training

richtlijn: 1 week 

Startdatum

Maandelijks

Locatie 

Schiphol (op loopafstand van het treinstation Schiphol)

Unieke voordelen

  • Praktische lessen
  • Persoonlijke en uitgebreide feedback van experts
  • Je ontvangt een erkend mbo certificaat
  • Start direct met deze gratis training met je STAP-Budget

Resultaat

  • Je hebt brede en kennis van het communicatievak
  • Je bent een gelijkwaardige gesprekspartner voor management en directie
  • Je zet communicatie op strategisch en tactisch niveau in voor jouw organisatie
  • Je kunt communicatieactiviteiten verantwoorden
  • Je hebt een operationeel communicatieplan opgesteld

Investering

  • € 1000,00

Financiering

Maak gebruik van je Stap-budget | Subsidie voor je opleiding

Studiewijze

Ons doel is om je zo goed mogelijk voor te bereiden op jouw ondernemerschap en ervoor te zorgen dat jij onderscheidend bent.

Daarom kiezen wij voor de volgende, gedegen aanpak:

  • Persoonlijke begeleiding 
  • Blended learning
  • Professionals uit de praktijk

Programma

  • Communicatiestrategieën
  • Communicatieonderzoek
  • Marketingcommunicatie
  • Corporate communicatie
  • Interne communicatie
  • Customer insights
  • Mediakeuze en reclameplan
  • Markten en doelgroepen segmenteren
  • Positioneringsadvies
  • Resultaatgericht inzetten van communicatie-instrumenten
  • Consumentengedrag beïnvloeden
  • Schrijven en presenteren van een operationeel communicatieplan
Inschrijven
graduation-hatmenuarrow-rightcross-circle